środa, 13 lutego 2013

Anielska wiosna...

Sezon świąteczny obfitował w Anielice. Cieszyły się ogromnym powodzeniem i lepiłam je z wielką radością. Dziś mimo że śnieg za oknem (wrrrr), przedstawiam Wam przekornie wiosenną Różę. Jest bardzo dziewczęca i elegancka. Mierzy niecałe 25cm i czeka na nowego właściciela.



Następny post będzie równie skrzydlaty, bardziej przyrodniczy i kolorowy. Macie pomysł, kto będzie jego bohaterem?
Ogłaszam więc konkurs!!!!!!!
Zwyciężczyni (czytaj-osoba która trafi w sedno, lub będzie temu najbliższa) otrzyma ową rzecz w prezencie. Proszę o JEDNĄ propozycję. Oczywiście w komentarzach. Buziaki...


18 komentarzy:

  1. A może ptak? :)
    Mogę patrzeć i patrzeć na Anielicę, niesamowite są te drobne detale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Papuga zapewne :D Super wyszedł ten aniołek ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukieneczka jest po prostu cudowna! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. masz talent!piekne rzeczy robisz dla mnie wow!!!!skrzydlate i kolorowe?moze motyl,lubie motyle :) x x x

    OdpowiedzUsuń
  5. też chciałam napisać motyl ale że taka odpowiedź już padła to napisze WIELKANOCNY KURCZACZEK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudo! szkoda, że nie umiem zrobić takich rzeczy z modeliny... Podziwiam talent:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, elegancka w każdym calu. Też optuję za motylem.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczny <3 dopracowany w najmniejszych szczegółach :3

    LATAJĄCA TURBODYMOŻABOKURCZAKOWA RYBA! :D nie mam pojęcia.. wydaje mi się, że trafne odpowiedzi już padły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam,dziękuję za odwiedziny mojego bloga.Ale to co Ty robisz przeszło moje oczekiwanie,nie mogłam się napatrzeć.Wszystko jest takie cudne,dopracowane i eleganckie Chyba częściej będę zaglądać do Ciebie bo naprawdę warto.Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten anioł ! Wydaje mi się , że to będzie motyl ale , że takie odp. już padły to może Elf ? xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Motylek ;)
    Piękny anioł! Gratuluje talentu i podziwiam. Pozdrawiam ;)
    bizuteriamoniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity talent:) Robisz przepiękne rzeczy;)

    Nie wiem czemu, ale wydaje mi się że to może być papuga;D
    PS Dziękuję za odwiedziny na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzanna? :)
    zapraszam Cię do siebie, buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cuda i cudeńka! Ah...jedna rzecz ładniejsza od drugiej! aż nie chce się wierzyć, że to wszystko ręczna robota! z przyjemnością zaczynam obserwować twoje poczynania! pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Po prostu piękna. Zachwyciły mnie Twoje prace! Z miłą chęcią zagoszczę u Ciebie dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz :)